icon-1
Kostenlose Testwoche
icon-2
Exklusivpartner von LG Electronics©
icon-3
Über 25 Jahre Erfahrung

ONZE ONDERSTEUNING
Technische ondersteuning

meiVET biedt klantenservice uit één hand. Onze servicedienst zorgt voor alle klantvragen en staat u graag te woord bij eventuele onduidelijkheden.

Klantenservice is de sleutel tot succes voor elke aanbieder – zeker als het gaat om medische apparatuur.

Juist in deze sector is goede ondersteuning van essentieel belang. Naast de eigen verantwoordelijkheid voor de geleverde en geïnstalleerde apparatuur, gelden er bovendien normatieve en wettelijke eisen voor toestellen, distributeurs en gebruikers.

Remote support is een van de meest efficiënte manieren om onze klanten snel en eenvoudig te helpen.
Ons meiVET supportteam maakt hiervoor gebruik van de TeamViewer©-software – voor een veilige en beschermde verbinding.

📦 | Retourzending

Als u uw bestelling naar ons wilt retourneren, staat ons team graag voor u klaar.

Ons retourproces is eenvoudig en gebruiksvriendelijk opgezet, zodat u er zo min mogelijk werk aan heeft.

Voor een vlotte afhandeling vragen wij u vriendelijk om ons RMA-formulier (Return Material Authorization) in te vullen en te verzenden.
U ontvangt daarna verdere informatie per e-mail.

Om het retourproces te starten, klikt u eenvoudig op de onderstaande knop.

(U wordt automatisch doorgestuurd naar de website van medical ECONET)

RMA-formulier

👥 | Remote support

Om u technische ondersteuning te kunnen bieden, hebben wij vooraf uw toestemming voor remote support nodig.

Met een klik op de onderstaande knop wordt u doorgestuurd naar de website van ons moederbedrijf, medical ECONET GmbH.

Lees de informatie op de pagina zorgvuldig door, vul het formulier in en klik op ‘Verzenden’.
Daarna kunt u het remote support-programma TeamViewer© downloaden.

Ons supportteam zal u tijdens de remote sessie stap voor stap begeleiden en ervoor zorgen dat alles soepel verloopt.

(U wordt automatisch doorgestuurd naar de website van medical ECONET)

Download TeamViewer©